onsdag 6. mars 2013

Påske-giveaway med spenning så det holder!

Jeg er så heldig å ha fått nok et eksemplar av Rikard Spets' spennende action/thriller Allahs Tårer. Denne har jeg veldig lyst til å gi bort nå før påske. Dette er en utrolig bra debutbok som bl.a. har fått følgende kommentar fra Tom Egeland: "Rikard Spets sikter høyt - og treffer". Litt om innholdet i boka fra omtalen min
"Allah's Tårer er en thriller som utspiller seg i Afghanistan, og ikke uventet handler den om kampen mot terror. al Qaida planlegger en storstilt terrorhandling som vil utslette hele USA og Europa med, og muldvarper er allerede plassert i større, ledende selskap i verden som jobber innenfor teknologi for å skaffe til veie våpnene som al Qaida planlegger å bruke. En gruppe spesialsoldater, ledet av den norske marinejegeren Angus Storm, blir håndplukket for å avverge terrorhandlinger over hele verden. Gruppen, som får kallenavnet Herkules, får ansvaret for å eliminere trusselen - en trussel som vil rykke grunnlaget vekk for tre verdensreligioner og dermed endre den eksisterende maktbalansen i Midtøsten. Osama bin Laden er nemlig ikke død, og han skal stå i spissen for dette terrorangrepet som vil bli den største politiske krisen i moderne tid om det blir gjennomført."

 Resten av omtalen min kan leses her.

Dersom du ønsker boka, gi lyd i kommentarfeltet. Trekningen foretas mandag 11. mars. Er du heldig kan du få en garantert kokende og velbygd thriller i postkassa før påske :o)



.

15 kommentarer:

  1. Jaaaaa :-D Nå skal ikke jeg lese krim i mars da, jeg skal lese Jungelbok, litt Harry Potter-litteratur og om angst og depresjon. MEN krimmen kan jeg jo spare til etter alt det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bok på vent er det alltid godt å ha! Dette er mer "James Bond" enn krim, med al Quaida i bad-guy rollen. Overbevisende godt skrevet, og så av en nordmann! Jeg ble rett og slett imponert :o) Du er notert!

      Slett
    2. Ohh, jeg er henrykt! Dette blir spennende :-)

      Slett
  2. Jeg vil, jeg vil... Jeg forsøker å lese mer krim, så da passer jo dette perfekt! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Som nevnt til Stjernekast over her - dette er action/thriller, ikke akkurat krim. Fart og spenning, en liten dose Dan Brown/Tom Egeland -ish, men med en spesiell vri. Du er notert! :o)

      Slett
    2. Dan Brown liker jeg :)

      Slett
  3. Ja takk. Jeg spiser alt av action, krim, thriller, scifi, hightech. Denne boka står på "må få lest"-lista mi.

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med i trekningen og krysser alt jeg har som krysses kan for at det går veien!:-) Nå skal jeg inn å lese omtalen din!

    SvarSlett
  5. Så flott giveaway!! Jeg er med :)

    SvarSlett
  6. Pål, Beathe og Anette: notert :o)

    SvarSlett
  7. Spennende :)
    Vil gjerne delta!
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Jeg trenger nok noe annet enn pensum å lese i påska. :) Ha en flott helg videre. Hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  9. Signe Helene, Melusine og Pia - registrert i manntallet :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)