tirsdag 7. februar 2012

Huff - jeg er blitt hektet på SOA !!!

Hvem skulle trodd at Kindle Fire kunne stjele såpass mye av tiden min? Jeg er blitt hektet, på SOA - eller, "Sons of Anarchy". Dette er en tv-serie som med Amazon Prime medlemsskap kan streames gratis ned til Kindle. Og det er 4 sesonger av den! Hu og hei...

Jeg som svært sjelden får med meg et eneste TV-program (foruten The Game of Thrones & Big Bang Theory) sitter nå som klistret til den lille Kindle Fire skjermen.

Gøy? Ja bevares! Men jeg får jo ikke LEST noenting !!! For første gang er jeg blitt hektet på en serie. Og jeg bør jo se alle episodene - før det gratis Amazon Prime medlemsskapet går ut... - bør jeg ikke? Uff... Dette går ut over alle lesemål...

Skjerpings må til !!! ...må bare se ferdig episoden først...


En skjønn grønn Dragonfly fra en av Texas' State Parks


3 kommentarer:

  1. Det er morsomt å høre, deilig å finne en serie man liker og bli helt oppslukt:)Har ikke hørt om den, må visst skjekke den ut. Liker serier:) Kos deg med serien videre. Bøkene er der etterpå!:)

    SvarSlett
  2. Herlig :))) bra det er flere som blir hekta på ting. Bra du får brukt Fire også da, for bøkene leses vel fortsatt på den andre. Er kjempefornøyd med min.

    SvarSlett
  3. Bøkene er der definitivt etterpå ja :-) Bare uvant for meg å være hektet på noe som ikke er i bokform. Kanskje på tide? hehe...
    @Graylady, ja bøker leses fortsatt på Kindle Keyboard. Jeg kommer ikke til å bruke Fire'n til ebøker. Skjermen er altfor slitsom å lese på, selv om jeg justerer kontrast, lysstyrke og farger. E-inc er utrolig mye bedre for øynene å hvile blikket på. To dingser - to forskjellige bruksområder! Der kommer jeg ikke til å skifte mening.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)